niedziela, 21 lutego 2021

馃尭 Czekaj膮c na czarnog贸rskie lato 馃尭



Cia艂em w Polsce, jednak my艣lami i sercem w Czarnog贸rze. Wiele zmian, plan贸w oraz zapowied藕 bloga w nowej ods艂onie! 

Uwielbiam pisa膰. Tworzenie tre艣ci na balk-annskiego bloga to jeden z ulubionych sposob贸w sp臋dzania przeze mnie wolnego czasu. Zazwyczaj mam wiele pomys艂贸w na coraz to nowe ciekawostki. Ostatnio jednak coraz cz臋艣ciej do艣wiadczam braku motywacji i ch臋ci. Nie ma si臋 co dziwi膰 - pandemiczny, zamkni臋ty 艣wiat przepe艂niony marazmem trwa ju偶 naprawd臋 d艂ugo! Co wi臋cej, ostatnio moj膮 g艂ow臋 zajmuje ca艂kiem inna tematyka, a ba艂ka艅skie podr贸偶e stanowi膮 tylko odleg艂e wspomnienia oraz dalekie plany. Postanowi艂am wi臋c po raz kolejny odpocz膮膰 od bloga, by za pewien czas powr贸ci膰 ze zdwojon膮 si艂膮! 

Mojego powrotu do pisania mo偶na spodziewa膰 si臋 ju偶 w maju. Przybycie wiosny pe艂nej s艂o艅ca oraz nadchodz膮ce zmiany w moim 偶yciu, zwi膮zane te偶 z planami zawodowymi, kt贸re powinnam zacz膮膰 realizowa膰 w艂a艣nie w maju, na pewno sprawi膮, 偶e ponownie, z pasj膮 i rado艣ci膮 zasi膮d臋 przed komputerem z g艂ow膮 pe艂n膮 pomys艂贸w!


Mia艂am w planach pisanie o kolorowym Festiwalu Mimozy, odbywaj膮cym si臋 corocznie na prze艂omie lutego i marca w czarnog贸rskim Herceg Novi, jednak naturalnie, ze wzgl臋du na obecne realia, obchody festiwalu s膮 bardzo skromne. Chcia艂am opisa膰 mo偶liwo艣ci wyjazdowe na Ba艂kany, zw艂aszcza do Czarnog贸ry, poza sezonem, ale oczywi艣cie mo偶liwo艣ci wyjazdowe s膮 niewielkie. Mimo zapa艂u, kt贸ry pocz膮tkowo mia艂am, nie widz臋 ju偶 du偶ego sensu w poruszaniu obecnie tego typu tematyki. 


Wraz z nadej艣ciem wiosny, przed sezonem wakacyjnym, dam Wam na pewno zna膰, jakie s膮 mo偶liwo艣ci wyjazdu do Czarnog贸ry. Opisz臋 szerzej moje ulubione miejsca, potrawy i atrakcje. Je艣li uda mi si臋 zrealizowa膰 plany dotycz膮ce pracy, by膰 mo偶e od maja zostan臋 dla Was jeszcze wi臋kszym eskpertem od Czarnog贸ry! Obecnie nie jestem w stanie pom贸c w organizacji wczas贸w w tym pi臋knym kraju, jednak je艣li macie jakiekolwiek pytania dotycz膮ce Czarnog贸ry, ch臋tnie doradz臋! M贸j mail to: balk.annski.blog@gmail.com.


Mam nadziej臋, 偶e pozostaniecie ze mn膮. Co wi臋cej, mam ogromn膮 nadziej臋, 偶e niebawem balk-annska spo艂eczno艣膰 si臋 rozro艣nie i do艂膮cz膮 do mnie kolejni czytelnicy, pasjonaci Ba艂kan贸w, zakochani zw艂aszcza w Czarnog贸rze!

Moje za艂o偶enia s膮 do艣膰 ambitne. Szykuj膮 si臋 u mnie naprawd臋 ogromne zmiany. Nie jest tajemnic膮, 偶e w艣r贸d tych plan贸w jest przeprowadzka do Czarnog贸ry. Jeszcze nie teraz, ale niebawem. Mam nadziej臋, 偶e turystyka pozostanie ze mn膮! Dzi臋ki temu poka偶臋 Wam okolice Zatoki Kotorskiej z ca艂kiem innej perspektywy. Wierz臋, 偶e niejednokrotnie wybierzemy si臋 tak偶e na rafting, by cudownie si臋 bawi膰, podziwia膰 najg艂臋bszy kanion Europy oraz dzik膮 przyrod臋, m.in. niebywale pi臋kne wodospady.


Dzi艣 czarnog贸rska pla偶a jest dla mnie tylko wspomnieniem i marzeniem. Moje my艣li skupiaj膮 si臋 wok贸艂 innych rzeczy. Nie chc臋 pisa膰 wi臋cej niewiele znacz膮cych tekst贸w. Chc臋 cieszy膰 si臋 pisaniem, z rado艣ci膮 udost臋pnia膰 napisane przeze mnie teksty i czerpa膰 rado艣膰 z przedstawiania ba艂ka艅skich reali贸w i zak膮tk贸w. 艢led藕cie mnie na instagramie lub zagl膮daj膮cie tu od czasu do czasu, bo za jaki艣 czas czarnog贸rskie pla偶e, jak i inne pi臋kne miejsca, powr贸c膮 na dobre w ca艂kiem innej, bardziej realnej ods艂onie. 


Je艣li kto艣 chcia艂by wi臋cej dowiedzie膰 si臋 o Czarnog贸rze i Ba艂kanach, w oczekiwaniu na nowe tre艣ci, polecam moje poprzednie artyku艂y, m.in.:


A tymczasem, dop贸ki nie b臋d臋 tu bywa膰 regularnie, zapraszam na mojego instagrama >> balk.ann << Du偶o ciekawostek o Ba艂kanach, relacje z Czarnog贸ry i najaktualniejsze wie艣ci ode mnie!


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz